loading...
سوخته دلان
ava بازدید : 96 جمعه 20 مرداد 1391 نظرات (0)

کجاست آن اسب زین کرده و شمشیر نظر کرده

ندارم طاقت موندن دلم میل سفر کرده

به دستم آب و آیینه و شوق رفتنم در سر

به غیر از او نگاه من نمی بیند کس دیگر

مرا خواند و شنیدم من به شوق او دویدم من

زدم پایی به خاکستر ز سر شعله کشیدم من

کسی را مثل یک رویا من از آن دور می بینم

به دور پیکر سبزش شعاع نور می بینم

از اشک مثل بارانش تمام دشت نمناک است

نمی دانم چه می خواند  که این اندازه غمناک است

کسی عاشق تر از من هست بتاز ای اسب خوب من

مسیر عشق را طی کن برو بر آب و آتش زن

شبی تاریک و سنگین است به سوی نور می تازم

نگاهی تازه می خواهم که طرحی نو در اندازم
برچسب ها مسیر عشق ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر تون درباره ی وبلاگم چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 278
  • بازدید سال : 7,203
  • بازدید کلی : 33,385
  • کدهای اختصاصی