loading...
سوخته دلان
ava بازدید : 89 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (1)

 

دستات مال من بود، چشمات مال من بود

قلبت کجا بود نمیدونم؟

عاشق تو بودم، ای گل دل سنگم

رفتیو تنها شد دل تنگم

گریت پیش من بود، غمهات واسه من بود

خندت کجا بود نمیدونم؟

آرزوی قلبم، لحظه به لحظه من

درعمق نفسهام پره ازدرد

گوشه ی اتاقم عشق تو نشسته

قامتش خمیده دل شکسته

جای تو زانوهام دربرآغوشم

دل سنگ کردی فراموشم

روفتیو و موندم و مردم

وقتی که جون می سپردم

عکستو خاطرتو روبه روم بود

وقتی بیای دیره گریت می گیره

بدونی عشقت آرزوم بود

هرگز ندونستی وقتی که میرفتی

به زیرپاهات دل من بود

برچسب ها دستات مال من بود ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط لوکس ابزار در تاریخ 1348/10/11 و 12:02 دقیقه ارسال شده است

با عرض سلام خدمت شما مدیر گرامی من از قالب وبلاگ شما خیلی خوشم اومد واقعا خیلی زیبا طراحی کردید
بازدید از سایت من روزانه بالای30 هزار نفره کافیه خوتون بیاید ببینید
یه پیشنهادی داشتم اگه مایل باشید قالب سایتتون رو بدید من داخل وبلاگم بذارم با اسم خودتون ثبت می کنم
لینک سایتتون رو هم زیر قالبتون میذارم تا همه به وبلاگتون سر بزنند
می تونید داخل ویرایش قالبتون بنر سایتتون رو هم بذارید
من بهتون قول میدم روزانه 20 هزار نفر از سایت شما بازدید کنند
و سایتتون خیلی زود مشهور بشه
واینو هم بگم من هر قالبی رو توی سایتم نمی زارم
لطفا با همین ویرایش بفرستید
قالب سایتتون رو یا برام ایمیل کنید
biststar@yahoo.com
یا برام آپلود کنید و آدرس آپلودشو برام بفرستید
http://www.picofile.com/
به این ادرس اپلود کنید
https://rozup.ir/
این آپلود سنتر رز بلاگه که کافیه یوز پسوردتو وارد کنی واردش بشی
منتظر هستم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر تون درباره ی وبلاگم چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 287
  • بازدید سال : 7,212
  • بازدید کلی : 33,394
  • کدهای اختصاصی