loading...
سوخته دلان
ava بازدید : 88 سه شنبه 24 مرداد 1391 نظرات (0)
این منم

کسی که خسته و دلشکسته ادامه میدهد

کسی که مینویسد در صورتی که نمیخواهد

لحظه هایی را در زندگی خویش ثبت کرده ام که هر کدام تجلی یک زندگی روشن بود

وحال

زندگی جدیدی دارم

حالم خوبم است

حقیقت معنای عشق را فهمیده ام و با جدایی کنار آمده ام

پس مینویسم اینبار برای کسی که میتواند و میخواهد

در لحظات سخت تنهاییم کنارم باشد و مخاطب خاصم به شمار بیاید

حال من با او خوب است و او نیز با من

خدایا اینبار به درگاهت التماس میکنم و میخواهم

آغوش گرمش را از من دریغ نکنی که اینبار

میشود آنچه باید میشد!
.
http://img4up.com/up2/14125757496319590409.jpg

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر تون درباره ی وبلاگم چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 280
  • بازدید سال : 7,205
  • بازدید کلی : 33,387
  • کدهای اختصاصی