loading...
سوخته دلان
ava بازدید : 83 جمعه 20 مرداد 1391 نظرات (1)
         
من مست می عشقم هشیار نخواهم شد
وز خواب خوش هستی بیدار نخواهم شد 
امروز چنان مستم از باده ی دوشینه 
تا روز قیامت هم هشیار نخواهم شد 
تا هست 
ز نیک و بد در کیسه ی من نقدی 
در کوی جوانمردی عیّار نخواهم شد
آن رفت که می رفتم در صومعه هر باری 
جز بر در میخانه این بار نخواهم شد 
از توبه و قرّابی بیزار شدم، لیکن 
از رندی و قلاّشی بیزار نخواهم شد 
چون یار من او باشد بی یار نخواهم ماند
چون غمخورم او باشد غمخوار نخواهم شد 
تا دلبرم او باشد دل بر دگری ننهم 
تا غمخورم او باشد غمخوار نخواهم داشت 
چون ساخته ی دردم در حلقه نیارامم
چون سوخته ی عشقم در ناز نخواهم شد 
تا هست عراقی را در درگه او بازی 
بر درگه این و آن بسیار نخواهم شد
برچسب ها امروز ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط alimw در تاریخ 1348/10/11 و 13:37 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزيز.من براي بالا بردن امار بازديد از سايت بسيار خوبتون پيشنهاد مبكنم كه سايت خود را در لينك باكس ايرانيان ثبت نماييد.باتشكر مديريت لينك باكس


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر تون درباره ی وبلاگم چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 296
  • بازدید سال : 7,221
  • بازدید کلی : 33,403
  • کدهای اختصاصی