loading...
سوخته دلان
ava بازدید : 93 سه شنبه 24 مرداد 1391 نظرات (0)

 امشب میخواهم درد دل کنم


دوس داری بشنوی و بخوانی؟!


میدانم که میبینی و میخوانی!!


...


به نام پیوند دهنده قلبها!


آی مردم


من کسی داشتم چون دریای مهربانی


من کسی داشتم همانند الهه عشق!


من کسی را داشتم!


چرا بعضی افعال حال آدم را بهم میزند؟!


چرا این افعال گذشته ای را یاد آور میکند که هر لحظه اش مروری بر عشق است؟!


ولی میخواهم بدانی


گذشته,گذشته!!


همه چیز تمام شده


سرنوشت جفت بودن ما را نخواست!


پس درگذر از عشق!


همانطور که من گذر کردم!


و بدان یک پرنده رها مرا گذر داد!!

.

http://img4up.com/up2/75915848212170569672.jpg


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر تون درباره ی وبلاگم چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 253
  • بازدید سال : 7,178
  • بازدید کلی : 33,360
  • کدهای اختصاصی