loading...
سوخته دلان
ava بازدید : 89 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (0)


تمومش میکنم این بار نه درکم کن نه آرومم
فقط حرفی بزن با من گل کم حرف و معصومم

نگو دل کندن آسونه...نه میتونم نه مینونی..
دارم میرم به جای که...نه میدونم نه میدنی..

چشام میسوره از گریه..منو دریاب داغونم..
دلیل این جدایی رو.. نه میدونی نه میدونم..

مدیونم همیشه من..به قلب مهربون تو..
دیگه باید برم عشقم..یا با تو یا بدون تووو..

نگا کن این دم آخر..دلامون رنگ پاییره..
داره میریزه برگامون..چقد رفتن غم انگزه..

دیگه چیزی نگو آروم..منو از گریه پاکم کن..
اگر مندم کنارم باش..اگر مردم تو خاکم کن..

یه لبخندی بزن شاید..از این بدتر نشه حالم..
بذار تا حس کنم از این..که تو میخندی خوشحالم..

نمیدنم کجا اما..دیگه این آخر راهه..
یه کم واسم بخند عمر..خوشی هامون چه کوتاهه..

بذار این آخرین تصویر..ازت تو خاطرم باشه..
شاید این صورت خیسم..دلیل رفتنم باشه..

خدایا توی این بازی..خود تو دعوتم کردی..
آخه کاری نکردم من..ولی اذیتم کردی..

دیگه این آخر خطه..که راهمامون جدا میشه..
ته راه کدوم عاشق..شبیه ما دوتا میشه..

همه چیزم برای تو..اگه چیزی هنوز دارم..
همه دلواپسیم اینه..تو رو دوست کی بسپارم..

خداحافظ چقد سخته..تو هم حتما نمیتونی..
از این غصه از این دوری..نه میمونم نه میمونی..

ببین چی شد ته راه..من بی ادعا با تو..

دارم میرم خدا حافظ..
سفر با من..دعا با تو...

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر تون درباره ی وبلاگم چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 50
  • بازدید ماه : 300
  • بازدید سال : 7,225
  • بازدید کلی : 33,407
  • کدهای اختصاصی